ALGEMENE PROJECTINFORMATIE ORI2.0
HET ORIËNTATIE2.0 TEAM
HOE WORDEN DE ORI2.0 GESPREKKEN INGEPLAND
FLOW GESPREKKEN
POP (Persoonlijk Ontwikkelingsplan)
BVS (Beroepsverkennende Stage)
ADMINISTRATIE
HOE REAGEER IK IN DE VOLGENDE SITUATIES?
Q&A
HULPBRONNEN VOOR DE ORI 2.0 COACH

Rol van de projectcoördinator bij Obelisk

De projectcoördinatoren voor dit traject zijn je eerste aanspreekpunt voor administratieve vragen zoals:

  • planning van je ORI2.0 dagen/slots en aanpassingen in de planningstool
  • plekje reserveren op locatie (wanneer je fysieke afspraken maakt met je deelnemers)
  • helpen verplaatsen/afbellen van je afspraken in geval van ziekte of onvoorziene redenen waardoor je de gemaakte afspraken met de deelnemers niet kan nakomen
  • je eerste aanspreekpunt in geval er onverwacht slots vrijkomen in je agenda (bijvoorbeeld een traject dat vroeger is afgerond) en die je kan gebruiken om bijkomende intakes te organiseren (misschien staat er iemand op de wachtlijst die meteen bij jou terecht kan)
  • de persoon die je toegang kan geven tot belangrijke kanalen zoals sharepoint en teams
  • de persoon bij wie je terecht kan als je vragen hebt over administratieve verplichten naar VDAB toe (in geval je het antwoord niet kan terugvinden in deze online cursus of het draaiboek van VDAB).
  • het versturen van brieven om een klant op te roepen voor een F2F gesprek, na een digitale afwezigheid
  • het opvolgen van de facturatie voor freelance coaches

Voor het project ORI2.0 zijn de projectcoördinatoren:
Robin Brettar, Anneleen Pas en Sophie Rappoort
Je kan hen bereiken via email: orientatie@obelisk.be of tel: 016 61 65 65

Wat doen zij nog?

  • zij zijn het eerste aanspreekpunt voor vragen van VDAB-bemiddelaars, VDAB-projectopvolgers, werkzoekenden…
  • zij vangen klachten op, boeken extra slots in wanneer deze worden gevraagd door VDAB
  • zij zijn de administratieve superhelden die achter de schermen het project draaiende houden!