ALGEMENE PROJECTINFORMATIE ORI2.0
HET ORIËNTATIE2.0 TEAM
HOE WORDEN DE ORI2.0 GESPREKKEN INGEPLAND
FLOW GESPREKKEN
POP (Persoonlijk Ontwikkelingsplan)
BVS (Beroepsverkennende Stage)
ADMINISTRATIE
HOE REAGEER IK IN DE VOLGENDE SITUATIES?
Q&A
HULPBRONNEN VOOR DE ORI 2.0 COACH

Administratie bij intake ORI2.0

Om een ORI2.0 traject correct op te starten, dien je enkele administratieve registraties te doen. Enkel mits het tijdig en correct uitvoeren van de formele output, heeft Obelisk recht op de uitbetaling van de inspanningsvergoeding.

Samenvatting van de formele output bij de opstart van een traject:

☐ De doorverwijzing is afgewerkt met “Werkzoekende heeft zich aangemeld” en de doorverwijslijn is afgewerkt met “Accepteren voor opname in actie”

☐ De “beg. tijdens reguliere oriëntering”-lijn is aangemaakt en op “bezig” gezet ( ! let op juiste financieringsnummer)

☐ Er werd een door de klant bevestigde opdracht “Bevestig de opstart van bemiddeling bij de partner van VDAB” in MLP gezet (hierin staan ook de data voor de opvolggesprekken genoteerd)

☐ Een afsprakenblad (F2F) of afsprakenmail (digitaal) waarin de data van de vervolggesprekken bevestigd zijn, werd aan de klant meegegeven

LET OP! Deze formele output moet volledig afgewerkt zijn binnen de 14 kalenderdagen na het intakegesprek. Bij incorrecte, laattijdige of ontbrekende administratie zal VDAB niet overgaan tot uitbetaling van de IV!

Vergeet zeker ook niet volgende zaken in orde te brengen:

☐ Gegevens coachee nakijken in MLP

☐ De status van het gesprek in de planningstool op “uitgevoerd” zetten en nakijken of het vakje “eerste gesprek” aangevinkt is

☐ In je eigen agenda een reminder zetten met de deadline van het traject

☐ In je eigen agenda tijd blokkeren om de POP op te maken na het 3e gesprek en op het einde af te werken

☐ Afsprakenblad (F2F) of afsprakenmail (digitaal) aan coachee meegeven

☐ Mail sturen naar coachee met opdrachten voor volgende keer

Was de werkzoekende afwezig bij het intakegesprek?