Stel dat jij je eigen vertegenwoordiger was, hoe zou je jezelf pitchen?
Dat hoort de inhoud te zijn van je “samenvatting” op LinkedIn.
Een uitgeschreven versie van jouw pitch.
Enkele voorbeelden:
🙋♂️ OVER MIJ
Ervaring in het coachen, verbinden, trainen en versterken van mensen.
Ze zeggen van mij dat ik een begeleider, inspirator en motivator ben.
Los van de inhoud die absoluut kwalitatief en zinvol moet zijn vind ik het belangrijk dat er beleving is.
Naast mijn professionele carrière is sport de 🔴 draad in mijn leven. Dit is een extra troef die ik graag gebruik om mijn deelnemers net ‘the extra mile’ te laten gaan.
🌍 MIJN MISSIE
Als het even kan, dan wil ik oprecht een verschil maken in de levens van anderen en voor de wereld.
Kleine dingen die voor die ene persoon heel groots kunnen zijn.
Anderen en mezelf in beweging brengen. Zowel op mentaal als op fysiek vlak.
⚡ MIJN ERVARING
Ondertussen heb ik in de voorbije 12 jaar 1000+ mensen individueel en collectief gecoacht en getraind zowel online als offline.
Groepstrainingen deed ik voor Randstad Risesmart, Travi, Voka en andere bedrijven.
Sollicitatievaardigheden, energy@work, happy fit next en gezond zijn enkele voorbeelden hiervan.
DE INHOUD:
Beantwoord de volgende vragen en maak op basis daarvan een profiel tekst die blijft hangen bij bezoekers:
Vind je deze vragen moeilijk? Er zijn verschillende workshops en trajecten beschikbaar bij VDAB waar je zelfkennis kan ontwikkelen om deze vragen te beantwoorden.
SCHRIJFTIPS