De documenten zijn de eigenlijke notitieboekjes.
Doorklikken op één van de documenten doet de interface open en geeft je een zicht op de verschillende secties binnen het document en de verschillende pagina’s van elke sectie. Het zijn de pagina’s die de eigenlijke informatie bevatten.
Deze mogelijkheid om documenten op te delen in secties die dan vervolgens opgedeeld kunnen worden in pagina’s helpt ons bij het maken van een hiërarchische structuur in onze notities.
Vanuit de desktop applicatie is het bovendien nog mogelijk om verschillende secties onder te brengen in een specifieke groep, m.a.w. om secties te groeperen.
Klik met de rechtermuisknop op de tab-balk en kies ‘Nieuwe sectiegroep‘.
De groep kan je benoemen en je kan bestaande secties simpelweg naar de nieuwe groep slepen.
De groep wordt ook zichtbaar in de browserversie van het notitieboekje.
Het is eveneens mogelijk om subpagina’s aan te maken. Deze optie bestaat zowel voor de desktop-versie als voor de web-applicatie, maar de werkwijze is voor beiden identiek:
De subpagina wordt weergegeven met een insprong.
Wil je de subpagina ongedaan maken, dan klik je opnieuw met de rechtermuisknop op de pagina en kies je ‘Niveau van subpagina verhogen‘. De insprong verdwijnt en de pagina komt terug op hetzelfde niveau als de andere pagina’s.
Het is ook mogelijk om subpagina’s van subpagina’s te maken als de structuur complex wordt. Dit doe je op dezelfde manier.