MONote – Efficiëntie en effectiviteit: integratie met Outlook voor taakbeheer

Eens jouw lijstje met taken aangemaakt kan je de verschillende elementen uit het lijstje gaan inplannen, zodat deze ook terugkomen in jouw ‘Taken’ binnen Outlook.

Je doet dit via het tabblad ‘Start‘ > groep ‘Markeringen‘ > opdrachtknop ‘Outlook-taken‘.

Je zal deze taken dan zien terugkomen in jouw Outlook ‘Taken’.

Het omgekeerde is ook mogelijk. Dit wil zeggen, een meeting plannen in Outlook en daar OneNote notities aan toevoegen.

Plan een meeting en klik op ‘Notities bij vergadering’. Een bijkomend venster gaat open met de mogelijkheid om de notities onmiddellijk te delen in de vergadering, zodat de verschillende deelnemers eventueel om beurten kunnen notuleren.

Kies waar je jouw notitieblok wilt bewaren of maak een nieuwe notitieblok…

De pagina met details van de meeting en de notities die in de vergadering genomen worden wordt toegevoegd aan OneNote: